بارسلونا نیوز

 

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ورزشی مارکا چاپ مادرید، بارترا این شوق و تمایل را دلیل ترک نکردن تیم در طول تابستان به رغم پیشنهادات زیادی که از تیمهای مختلف داشت، قلمداد کرد.
وی گفت:من شوق بسیاری دارم که آنچه دلم می خواهد رخ دهد،من می خواهم در بارسلونا به موفقیت دست یابم.
بارترا که به تازگی پدر شده،معتقد است که همه چیزهای خوبی که اکنون برایش اتفاق می افتند می توانند به وی کمک کنند که پخته تر شود و به بازیکن بهتری تبدیل گردد.
مدافع بارسلونایی ادامه داد:درحال حاضر،ازنظر جسمی همانند فصل گذشته نیستم اما فکر می کنم که وضعیت خوبی دارم و در بازی های آینده،بهتر خواهم شد.سخت ترین چیز،جنبه روانی است.من زندگی جدیدی دارم و فکر می کنم که می توانم در هر دو جنبه جسمانی و روانی بهبود یابم و به تیم کمک کنم.
بارترا می داند 'جرارد پیکه' و 'خاویر ماسچرانو' ، مدافعان اصلی تیم می باشند و همچنین باید با 'جرمی متیه' و 'توماس ورمالن' دو مدافع دیگر تیم به رقابت بپردازد .با این حال ، وی هیچ اضطرابی برای اینکه در تیم اصلی جای داشته باشد،ندارد.
وی ادامه داد:همه باید،تاآنجا که می توانیم به تیم کمک کنیم .سعی می کنم با تمرینات شدید،جایی در تیم اصلی داشته باشم.انرژی بسیاری دارم،درطول فصل خوب کار کردم و پر از انرژی مثبت برای ادامه کار هستم.
تیم بارسلونا ، پس از دو سوپر جام (اسپانیا و اروپا )، بازی های لیگ را در استادیوم 'سن مامس' به میزبانی آتلتیکو بیلبائو که سوپرجام اسپانیا را پیروز شد ، آغاز خواهد کرد .
بارترا که دراین دو بازی شرکت داشت،اذعان کرد تیم، بهترین عملکرد را از خود نشان نداد.دراین رابطه،بازیکن اشاره کرد:ما مرتکب اشتباهات بسیاری از جمله برخی اشتباهات انفرادی شدیم .
به عقیده وی ،ضعفی که بارسلونا در خط دفاع خود در هر دو سوپرجام نشان داد ، چیزهایی هستند که در یک زمان کوتاه اتفاق می افتند زیرا یک هفته و نیم زمان ، برای بهبودی کم می باشد .
با این حال وی معتقد است که در دیدار آغاز فصل ، یک بارسلونای بسیار نزدیکتر به آنچیزی که هست را خواهیم دید .وی گفت :تیم می داند که باید چیزهایی را بهبود دهیم .بازیکنانی وجود دارند که در حال بهبودی جسمانی هستند و امیدواریم که به زودی به تیم باز گردند .
بارترا افزود:از نظر روانی،عادی نیست که سه بار متعدد با یک حریف بازی کنیم اما هرکدام از دیدارها بین هم متفاوت هستند .گذشته،مربوط به گذشته است .اکنون باید از لیگ دفاع کنیم و می دانیم که چه موانعی را در پیش رو خواهیم داشت.
مدافع بارسلونا درخصوص باخروج 'ژاوی ارناندز'و'پدرو رودریگز'از تیم،تصریح کرد:هرچند که ما قدرتی را از دست نمی دهیم اما آنها بازیکنان تکرار نشدنی هستند .چیزهای بسیاری را به ما دادند .دلمان برای آنها تنگ خواهد شد.
بارترا در مورد جذب بازیکنان در بازار زمستانی،خاطرنشان ساخت که این سوال مربوط به مربیان می باشد و هرچند که پدرو اکنون در تیم نیست ، بازیکنان دیگری نظیر 'منیر' وجود دارند که می توانند جایگزین وی باشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بارسااخباربارسابارترا

تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 3:54 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.